محل لوگو

ساخت ربات پست گذار تلگرام


ساخت ربات پست گذار تلگرام

بسم الله الرحمن الرحیم 

بعد از آن که تلگرام، از امکان جدیدش یعنی ساخت «کانال» رونمایی کرد، رفته رفته تبدیل شد به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ایرانیان در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی! مخاطب این مقاله کسی‌ست که یک «کانال تلگرام» دارد و می‌خواهد که: پست‌هایش را از قبل آماده کند.تاریخ و ساعت درج آن‌ها را مشخص کند.و در نهایت منتظر باشد تا هر پست، در تاریخ و ساعت معین شده به صورت خودکار درج شود.

مزایای ربات تلگرام ربات های تلگرام هرگز غیر فعال، آفلاین یا خسته نمی شوند ارائه محصولات و اطلاعات شما بصورت دسته بندی شده به افراد و مشتری ها سهولت در مشاهده و انتخاب محصولات سرعت در رسیدن به هدف در جستجوی شما امکان ارائه محصولات و فروش توسط ربات امکان گرفتن شماره تماس مشتری و استفاده از آن در آینده جهت ارائه تبلیغات جدید کاربردهای ربات تلگرام امکان کوتاه کردن و بهینه سازی فعالیت های شما امکان دیدن نظرات و سفارشات مشتری توسط ربات تلگرام ارسال ایمیل ها به حساب تلگرام ساخت بازی های فکری ساده برای جلب مشتری امکان ارتباط سایت و ربات

در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام، روبات‌ها در واقع افزونه‌های جانبی هستند که امکان تعامل کاربر با آن‌ها از طریق ارسال پیام، فرمان‌های مختلف و درخواست‌های متفاوت وجود دارد. 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 73,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 546

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما